Veelgestelde vragen

  1. Is de scan anoniem? Kan iemand de code herleiden tot mij? Hoe zit het met mijn privacy?

De scan is anoniem. Alleen jij kunt jouw resultaten inzien. De code die jij krijgt om mee in te loggen is niet te herleiden naar jouw naam, mail adres of IP-adres. Wil je meer weten? Klik hier dan voor de Proclaimer.

  1. Waar en hoe worden mijn gegevens opgeslagen?

De gegevens worden opgeslagen op de server van Twize, deze server staat in Nederland. Per anonieme inlogcode worden de antwoorden gelogd in één grote database.

  1. Wat gebeurt er met mijn resultaten?

Jouw resultaten zijn alleen inzichtelijk als je inlogt met jouw persoonlijke code en zijn niet te herleiden naar jouw naam. Jouw individuele resultaten worden niet gedeeld binnen Spaarne Gasthuis. Als meer dan medewerkers van Spaarne Gasthuis de scan hebben ingevuld, kunnen wel de samengevoegde data gebruikt worden voor bedrijfsbrede rapportages. Met deze informatie en trends kan Spaarne Gasthuis weer verdere verbeteringen doorvoeren. Wil je meer weten? Klik dan hier voor de Proclaimer.

  1. Ik wil dat mijn gegevens van de server worden verwijderd, hoe kan ik dit doen?

Je kunt zelf je gegevens in de scan, achter je inlog, verwijderen. Als onderaan je uitslag op de knop “SCAN OPNIEUW INVULLEN” drukt worden je gegevens verwijderd.

Je kunt ook een verzoek indienen bij support@inhealth.nl of via de contactpagina in het portaal. Als je aangeeft welke accountgegevens, of welk account, verwijderd dienen te worden, zal dit z.s.m. gedaan worden, en wordt je hierover geïnformeerd.

  1. Kan ik de antwoorden nog terugzien?

Nee, zodra je de scan hebt ingevuld zie je je uitslag. Je gegeven antwoorden zijn dan niet meer in te zien, deze uitslag blijft bewaard staan achter jouw inlog. Ook kun je jouw resultaten in rapportagevorm downloaden en op je eigen computer opslaan door op de knop DOWNLOADEN te klikken. In deze rapportage zijn de vragen en jouw antwoorden hierop wel terug te zien. Let op: als je de scan nog een keer wilt invullen, verlies je de antwoorden die je eerder hebt gegeven.

  1. Kan ik de scan nog een keer invullen? 

Ja, maar dan verlies je je eerder ingevulde antwoorden. Onderaan je uitslag zie je de knop SCAN OPNIEUW INVULLEN.

  1. Wat als ik mij niet herken in de uitslag?

De resultaten zijn volledig gebaseerd op de antwoorden die jij hebt gegeven. Kloppen de resultaten niet? Probeer de scan dan nogmaals in te vullen. Blijft het probleem zich voordoen, ga dan eens over de onderwerpen die jij belangrijk vindt in gesprek met je leidinggevende of met je hr contactpersoon. Je leidinggevende of HR mag je niet vragen de resultaten van de scan te delen. Als je de resultaten van de scan zelf wilt delen met derden, dan mag dat, maar enkel op je eigen initiatief.

  1. Ben ik verplicht om de scan in te vullen?

Nee. Het invullen van de scan is volledig vrijwillig. Het invullen van de scan doe je voor jezelf, om inzicht te krijgen in jouw huidige situatie en jouw huidige inzetbaarheid op de vier thema’s van Ik & Spaarne Gasthuis. Daarbij kan het invullen van de scan je helpen bij het vinden van het juiste aanbod. Niemand anders kan zien of je de scan wel of niet hebt ingevuld.

  1. Wat als ik alleen één of twee thema’s wil invullen, kan dat ook? Moet ik de scan meteen helemaal invullen?

De scan kan per thema los worden ingevuld. Het invullen van de scan is niet verplicht. Je kunt dus zelf kiezen of je de scan invult en zo ja, welke thema’s je het liefst invult. Door alle thema’s in te vullen krijg je wel het meest complete inzicht en advies.

  1. Wat moet ik doen als ik mijn code kwijt ben geraakt?

Als je je code kwijt bent, ben je ook al je resultaten kwijt. Alle eerder ingevulde antwoorden en resultaten ben je dan kwijt. Je kunt een nieuwe code ophalen bij de hr afdeling. Je krijgt dan een kaartje mee waar de nieuwe code op staat vermeld. Hiermee kun je de volgende keer inloggen bij de scan.

  1. Kan mijn leidinggevende mijn resultaten inzien?

Nee. Niemand anders dan jijzelf kan jouw resultaten inzien, lees hiervoor ook de . Mocht je dit toch willen, dan kun je zelf jouw resultaten opslaan en printen of mailen en daarna bespreken met je leidinggevende, hr of bijvoorbeeld de bedrijfsarts.

  1. Kan ik mijn resultaten doorsturen?

Wil je jouw resultaten met iemand delen, bijvoorbeeld om als basis te kunnen gebruiken in een gesprek over Ik & Spaarne Gasthuis? Dan kun je jouw resultaten downloaden en opslaan. Vervolgens kun je deze printen of mailen.

  1. Op welk device kan ik de scan invullen? 

Je kunt de scan invullen op de pc, laptop, tablet of telefoon.

  1. Kan ik de scan ook thuis invullen?

Ja. Je kunt de scan vanuit elke willekeurige locatie invullen, wanneer je beschikking hebt over internet en een pc, laptop, tablet of telefoon. Je IP-adres wordt niet opgeslagen.

  1. Is er ook een app beschikbaar?

Nee, er is geen app. Wel kun je via je browser van je telefoon naar ik.spaarnegasthuis.nl en via je telefoon of tablet de scan invullen.

  1. Zijn er kosten aan verbonden?

Nee. Het gebruik van en het invullen van de scan zijn kosteloos. Het gebruik van het aanbod kan wel kosten met zich meebrengen. Zie daarvoor de informatie van het aanbod.

  1. Zijn er kosten aan het aanbod verbonden?

Dat verschilt per aanbod. Zie daarvoor de beschrijving van het aanbod waar je gebruik van zou willen maken, of vraag het na bij je leidinggevende of hr.

  1. Is de scan ook beschikbaar voor niet-Spaarne Gasthuis medewerkers, bijv. mijn partner?

Nee, de scan is uitsluitend bedoeld voor medewerkers van Spaarne Gasthuis. De resultaten en het aanbod zijn volledig afgestemd op jou en je collega’s.

  1. Waar kan ik terecht met vragen/ klachten?

Met vragen of klachten kun je op meerdere plekken terecht: je kunt naar je hr contactpersoon gaan of een bericht sturen naar support@inhealth.nl.

  1. Heb ik toestemming nodig (van mijn leidinggevende/ HR) om gebruik te maken van het aanbod?

Dit hangt af per aanbod. Bij elk verschillend aanbod staat een beschrijving met informatie, ook of je het op eigen initiatief kan ondernemen of dat je bij iemand binnen Spaarne Gasthuis moet zijn. Lees dit goed en ga aan de slag.

  1. Van hoeveel van het aanbod mag ik gebruik maken?

Je kunt van elk aanbod gebruik maken. Soms is het nodig dat je het afnemen overlegt met je leidinggevende of hr, lees daarvoor de informatie bij het aanbod. De scan kan je helpen bij het vinden van het aanbod dat je het meeste nodig hebt op dat moment, of wat het beste bij je past.

  1. Wordt ergens geregistreerd van welk aanbod ik gebruik maak of heb gemaakt? Voor wie is dat inzichtelijk?

Nee, het gebruik van het aanbod wordt niet gelinkt met de anonieme code. Wel wordt er gekeken en bijgehouden hoeveel van welk aanbod in zijn geheel binnen Spaarne Gasthuis gebruik wordt gemaakt. Met deze informatie kunnen we zien wat de behoeftes zijn en wat er speelt binnen Spaarne Gasthuis. Op deze manier kunnen we het programma Ik & Spaarne Gasthuis verbeteren.

  1. Wat als ik binnen Spaarne Gasthuis van werk of afdeling verander? Kloppen dan mijn uitslagen en aanbod nog wel?

Dat hangt ervan af. Als je van werk, functie of afdeling verandert, is het wellicht interessant om de scan opnieuw in te vullen. Dit kan met je huidige anonieme code die je hebt. Mocht je werk echt heel erg zijn veranderd, dan is het goed om een nieuwe code aan te vragen en echt helemaal opnieuw te beginnen. Je moet namelijk aan het begin van de scan invullen wat je werk kenmerkt, zodat de juiste vragen voor jou in de scan worden geladen.

Scan afsluiten

Let op, je staat op het punt om de scan te verlaten.

Je kunt weer bij jouw uitslag komen als je je aanmeldt met hetzelfde mailadres waar je in het begin mee bent ingelogd

Weet je het zeker dat je wilt uitloggen?

Ja